Tällä viikolla kokeilin ekaa kertaa leipoa täällä amerikan mantereella. Ajattelin alottaa tosi helpolla eli ihan perinteisillä mustikkamuffinseilla, jotta pääsen vähän sinuiksi aineiden, tarvikkeiden ja uunin kanssa. Tän aineitten suhteen ei ollu mitään ongelmaa. Ei tarvinnu keksiä mitään korvaavia tuotteita. Hyvin onnistuivat ja olivat maistuneet tosi hyvin, kun perheen isä vei nämä työpaikalleen. Nopeasti olivat tehneet kauppansa. :)
Oon jo vähän tutkinu kaupoissa kaikkia kivoja leivontajuttuja ja sit eilen ostin kaks tosi kivaa kirjaa ja todella halvalla! Oon sanonuki tän perheen äitille et mulle pitää oikeesti hommata oma kontti, jotta pääsen mun kaikkien leivontajuttujen kans kotiin vuoden päästä. :D Täällä nimittäin kaikki on ihan älyttömän halpaa meihin verrattuna. Ja jossai tässä ihan lähellä on heti kunnon leivontatarvikekauppa, jota tutkin tänään netistä. Sinne pitää kyllä ehdottomasti päästä!

Tässä nyt kuitenkin nämä muffinsit. Tein tutulla ja turvallisella ohjeella, joka löytyykin jo blogistani.

1747093.jpg

Ens viikolla on sitten tarkotus leipoa lisää. Ainii, ja se tärkein meinas unohtua. Eli leivoin nämä perheen kohta 4 vee tytön kans. Oli tyttö onnellinen ku pääsi mun kans leipomaan. :)