Eilen kun tulin töistä kotiin oli eteisen lattialla saapumisilmoitus, joten ei auttanut muu kuin lähteä postiin. Heti kun pääsin paketin kanssa autoon oli pakko aukaista, että nään kuka on toiminut salaisena ystävänäni. Kortin tervehdystä lukeassani heräsi jo ajatus, että en saakaan tietää sitä vielä. Suuni kuitenkin loksahti auki, kun kortin lopussa luki, että terveisin Kyökkipiika Kati! Voi jestas!! Aivan uskomatonta! Salaisena ystävänäni on toiminut ihan tuttu blogin pitäjä! Kiitos Kati! Ihanaa kun olit salainen ystäväni. :) Olit kyllä aivan yliveto!

1370454.jpg

Tässä tämän kertainen paketti:

* punaista koristelugeeliä - tätä olen aika paljon käyttänyt ja muistaakseni en ole nähnyt meidän kaupan hyllyllä punaista

* sitruuna aromi - tätäkään en ole nähnyt meidän kaupan hyllyillä, varmasti tosi tulee käyttöä

* silikoninen patakinnas - tällaista minulle ei ollutkaan

* chili aiheinen tiskiliina - näitä tarvii aina

* keltaisia servettejä - selvästikin Katilla on ollut pääsiäinen mielessä näitä ostaessa ;)

* raeruohoa - olin ajatellut, etten laita raeruohoa ollenkaan, mut saa nähä pitääkö muuttaa ajatuksia, tosin mulla ei kyllä ole multaa... no, katsellaan mihin päädytään

* chilisuklaata - uusi tuttavuus minulle ja oli kyllä yllättävän hyvää

* silikoninen sivellin - just viime viikolla kerkesin ostaa näitä kaupasta kun minulla ei näitä ollut, mutta nyt on sitten heti useempi :)

* kortti ihanan tervehdyksen kera - kiitos Kati ihanasta tervehdyksestä! :)

Kiitos Kati paketista, jälleen kerran oli tosi mieluinen! Kaikki paketit ovat olleet mieluisia, niin kuin ensimmäisellä kierroksellakin.