Perjantaina oli tullut postissa ilmoitus isokokoisesta kirjeestä joka ei ollut mahtunut postiluukustani sisään. Ajattelin sen heti olevan salaiselta ystävältäni, mutta harmikseni en ehtinyt postiin, sillä minulla oli kova kiire leivontakurssille. Eilen just ennen postin kiinni menoa ehdin paketin hakemaan ja salaiselta ystävältähän se oli. En saanut aikaisemmin sitä tänne laitettua sillä minun oma koneeni on huollossa (viipyy siellä varmaan viikko tolkulla), joten minulla ei ole kämpilläni nettiä. Tulin sitten tänään käymään kotona, jotta saan tämän tänne.

Taas olin pakahtua onnesta kun pakettia aukasin! Kiitos suuresti SLY:ni! :)

1280229.jpg

Paketti sisälsi:

* lumiukon mallisen pikkuleipämuotin - tää on kyllä kiva! Minulla nimittäin on vaan perinteisen mallisia muotteja

* sydänkoristekuvioita - tarpeellisia aina

* kypsyystikku telineellä varustettuna - tämä päätyi heti jääkaappini oveen

* kristallipulveria - tästä olen kyllä onnellinen! Minulla ei tätä vielä ollut ja olen siitä haaveillut. Nyt pitäs vaan keksiä sille käyttöä.

* banana chipsejä - näitä en ollut koskaan aikaisemmin maistanut, olivat ihan hyviä

* itse tehdyn kortin, jossa toivotettiin herkkuhetkiä :)

Tämä kaikki oli ihanassa marimekon unikkokuosisessa paketissa. Tykkään kovasti marimekon unikosta. :)

Kiitos ihana SLY:ni! Olet kyllä maailman paras! :)